Piwny Twitter

Twitter jest niezwykle popularnym narzędziem do komunikacji. Trzeba dodać: zagranicą. W Polsce spełnia swoją rolę głównie w sferach polityki i sportu. Inne dziedziny życia wydają się być mniej zainteresowane tym medium.

Niesłusznie. Bowiem swoją formą Twitter zdecydowanie wygrywa z przeładowanym, ciężkim i zaśmieconym Facebookiem. Na „fejsie” ważne treści giną bezpowrotnie zalewane rzeką niepotrzebnych treści, a próba odnalezienia interesujących newsów kończy się najczęściej frustracją.

Niebieski ptaszek wygrywa

Tymczasem dobrze uporządkowany pod względem treści Twitter jest przejrzysty niczym szpalta gazety otwarta na właściwym dziale. Krótkie treści, ułożone datami, pogrupowane w #hasztagi są niezwykle przejrzyste. Aplikacja z niebieskim ptaszkiem jest wręcz stworzona do przekazywania szybkich informacji.

Może więc warto trzymać rękę na piwnym pulsie przez Twitterze? Co prawda, nie ma tu wszystkich. Jednak zebrane w zgrabną grupę treści publikowane przez browary, handlowców i blogerów w sumie tworzą ciekawy obraz tego, co się dzieje w piwie. Pozbawioną zbędnego szumu i komentarzy.

Lista twittujących o piwie

W poniższym linku znajduje się lista aktywnych browarów, sklepów, hurtowni, blogerów i wszystkich innych, którzy piszą o piwie:

Piwne Rzemiosło PL

Jest to lista KraftMagi i moża ją dodać do swojego konta w bardzo łatwy sposób. Po pierwsze trzeba się zalogować na własne konto na Twitterze. Potem kliknąć w powyższy link i po lewej stronie zaznaczyć „Subscribe”. W ten sposób zaczniesz śledzić listę. Możesz do niej zajrzeć w każdym momencie. Wystarczy w górnym menu kliknąć „Lists” by przeglądać, co ciekawego dzieje się w piwie.

Warto też kliknąć „follow” i śledzić samą KraftMagię, której nie ma na liście, jako że nie można się do własnej listy. Miłego twittowania!

Kategorie
ArtykułyPorady

Komentarze

Wspiera nas
logo Druguego Dna

Podobne wpisy